سلام ، به سایت گروه بازرسی ICNET خوش آمدید.

Eurep GAP یک استاندارد رایج برای مدیریت مزرعه است که در اواخر دهه 1990 توسط چندین سوپرمارکت زنجیره ای اروپایی و تامین کنندگان اصلی آنها ایجاد شد. اکنون گسترده ترین طرح صدور گواهی نامه مزرعه در جهان بود اما در سپتامبر 2007، Eurep GAP نام خود را به GLOBALG.A.P تغییر داد. این تصمیم برای منعکس کننده نقش بین المللی در حال گسترش آن در ایجاد شیوه های کشاورزی خوب بین خرده فروشان متعدد و تامین کنندگان آنها اتخاذ شد GLOBALG.A.P یک برنامه تضمین مزرعه است که نیازهای مصرف کننده را به عملکرد خوب کشاورزی تبدیل می کند. این استاندارد با استفاده از رهنمودهای تجزیه و تحلیل خطر و نقاط کنترل بحرانی (HACCP) منتشر شده توسط سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد، توسعه یافته است و بر اساس ISO/IEC 17065 برای طرح های گواهی محصول کنترل می شود. برخلاف سایر طرح های گواهی مزرعه، قوانین قطعی برای پیروی تولیدکنندگان دارد و هر واحد تولیدی توسط حسابرسان شخص ثالث مستقل ارزیابی می شود. این ممیزان برای شرکت‌های صدور گواهینامه تجاری کار می‌کنند که توسط دبیرخانه EurepGAP مجوز انجام ممیزی و اعطای گواهینامه در صورت لزوم را داشتند

هشدار به متقاضیان اخذ گواهی گلوبال گپ

متقاضیان اخذ گواهی نامه گلوبال گپ لطفا توجه داشته باشید برای اخذ این گواهی نامه ابتدا می بایست این استاندارد را استقرار داده و اجرا نمایید سپس از یک شرکت ممیزی کننده که عضو سامانه گلوبال گپ به آدرس اینترنتیhttps://www.globalgap.org/certification-bodies/ می باشد برای ممیزی سازمان خود دعوت به عمل بیاورید.

لطفا فریب سایت ها ی کلاه بردار فروش ایزو جعلی که شمارا ترغیب می کنند از اعتبار بخشی های فیک مانند IAFCB که صرفا یک سایت ثبت شده در ایران می باشد اقدام به اخذ گواهی نامه گلوبال گپ جعلی نمایید جدا پرهیز فرمایید و اعتبار بین المللی و محصول خود را خدشه دار نکنید.

لطفا به نمونه ای از لجن پراکنی و شارلاتانیسم حاکم در این سایت های فروش ایزو جعلی با عناوین اعتبار IAFCB و.... در تصویر زیر دقت فرمایید:
به خبر زیر که اعتبار بخشی iAS منتشرکرده در مورد جعل و نقض کپی رایت از سوی سایت فیک IAFCB توجه فرمایید و برای دریافت اصل خبر بر روی تصویر کلیک کنید
لازم به توضیح است که حدود 70 درصد سرتیفایر های دنیا در حوزه استاندارد های GFSI از اعتبار بخشی iAS دارای گواهی نامه ایزو 17065 می باشند

انجام ممیزی گلوبال گپ به صورت اوریجینال در ایران ...............................

گروه بازرسیICNET نمایندگی شرکت آگفو سرت ترکیه با نامه رسمی از سال 2019 در ایران فعال می باشد علاوه بر امکان انجام ممیز ی گلوبال گپ در ایران توسط ممیزین ای که از ترکیه اعزام می شوند فراهم می باشد در تصویر زیر میتوانید نحوه ردیابی شرکت آگفو سرت را در سامانه گلوبال گپ مشاهده نمایید
همچنین دارای آکادمی آموزشی در خصوص آموزش های گلوبال گپ در حوزه کشاورزی و شیلات نیز می باشد و اقدام به برگزار ی این دوره ها نموده است.
در ادامه این مطلب  میتوانید از برنامه جدید آموزشی گلوبال گپ شیلات که زیر بنای استاندارد های ASC/MSC آبزی پروری می باشد نیز کسب اطلاع نمایید.

ادامه مطلب ….

گروه بازرسی ICNET به عنوان نمایندگی شرکت آگفو سرت ترکیه در ایران هماهنگی لازم جهت اعزام ممیز از ترکیه و باقی مراحل ممیزی را انجام خواهد داد .

خدمات گروه بازرسی ICNET در این راستا انجام پیش ممیزی, مشاوره و آموزش می باشد.

برای دریافت گواهی ایران گپ لازم است که استاندراد ملی ایران را در این حوزه اجرا کرده باشید و درخواست خود را برای ما ارسال نمایید.